Нормативні акти, якими регламентується порядок та умови надання адміністративної послуги
Закони України
Закон України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» від 11.12.2003 року №1382-IV;
Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг» від 10.12.2015 року №888-VIII.
Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг» від 10.12.2015 року №888-VIII.
Акти Кабінету Міністрів України
Постанова Кабінету Міністрів України від 02.03.2016 року №207 «Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру».
Перелік документів необхідних для отримання послуги
1) заява за формою згідно з додатком 11 до Правил реєстрації місця проживання (формується та роздруковується працівником центру);
2) документ, до якого вносяться відомості про зняття з реєстрації місця проживання. Якщо дитина не досягла 16-річного віку, подається свідоцтво про народження;
3) квитанція про сплату адміністративного збору;
4) військовий квиток або посвідчення про приписку (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку).
У визначених законодавством випадках, зняття з реєстрації місця проживання здійснюється на підставі:
1) Рішення суду, яке набрало законної сили, про позбавлення права власності на житлове приміщення або права користування житловим приміщенням, про виселення, про зняття з реєстрації місця проживання особи, про визнання особи безвісно відсутньою або оголошення її померлою;
2) Свідоцтва про смерть;
Інших документів, які свідчать про припинення: 1) підстав для перебування на території України іноземців та осіб без громадянства;
2) підстав для проживання бездомної особи у спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту (письмове повідомлення соціальної установи, закладу соціального обслуговування та соціального захисту);
3) підстав на право користування житловим приміщенням (закінчення строку дії договору оренди, найму, піднайму житлового приміщення, строку навчання в навчальному закладі (у разі реєстрації місця проживання в гуртожитку навчального закладу на час навчання), та інших визначених законодавством документів).
Зняття з реєстрації місця проживання у зв’язку з припиненням підстав для проживання та припинення підстав на право користування житловим приміщенням здійснюється за клопотанням уповноваженої особи закладу/установи або за заявою власника/наймача житла або їх представників.
Зняття з реєстрації місця проживання малолітніх дітей з одним із законних представників здійснюється за згодою іншого законного представника.
Зняття з реєстрації місця проживання дітей – сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб, стосовно яких встановлено опіку чи піклування, здійснюється за погодженням з органами опіки і піклування.
У разі подання заяви представником особи додатково подаються:
документ, що посвідчує особу представника, документ, що підтверджує повноваження особи, як представника, крім випадків, коли заява подається законними представниками малолітньої дитини – батьками (усиновлювачами).
Розмір та порядок внесення плати за адміністративну послугу
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги
Адміністративна послуга платна.
Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата
Закон України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» від 11.12.2003 року №1382-IV.
Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послуг
За зняття з реєстрації місця проживання стягується адміністративний збір у розмірі 0,0085 розміру мінімальної заробітної плати (13,60 грн.);
Порядок отримання адміністративної послуги
Підстава для одержання адміністративної послуги
Особисте звернення заявника або законного представника, представника за дорученням до Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Острозької міської ради
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги
Шляхом особистого звернення особи до Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Острозької міської ради, або за зверненням її законного представника, представника на підставі довіреності.
Строк надання адміністративної послуги
Зняття з реєстрації місця проживання здійснюється в день подання особою або її представником документів.
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги
Особа не подала передбачені Законом документи або інформацію;
У поданих особою документах містяться недостовірні відомості або подані нею документи є недійсними;
Для зняття з реєстрації місця проживання звернулася особа, яка не досягла 14-річного віку.
Результат надання адміністративної послуги
Здійснення зняття з реєстрації місця проживання (видача довідки установленого зразка про зняття з реєстрації місця проживання дітям до 16 років та громадянам, які мають паспорт громадянина України у формі картки.)